Navigatie


VEELGESTELDE VRAGEN


Welke betaalmethodes worden er geaccepteerd?
Je kunt jouw bestelling betalen via iDeal (Nederland) of Bancontact (België). Dit staat voor 100% veilig betalen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van Modemomentje binnen Nederland zijn voor kleine bestellingen €1,95 en voor grote bestellingen €2,95. Voor het verzenden van de sieraden van Modemomentje betaal je geen verzendkosten. Modemomentje neemt de helft van de verzendkosten voor eigen rekening om zo lage verzendkosten aan te kunnen bieden. Bij bestellingen boven de €60,00 vervallen alle verzendkosten. 

Modemomentje verzendt tegenwoordig ook naar België. De verzendkosten naar België bedragen €8,75. Bij bestellingen boven de €100,00 vervallen deze verzendkosten. 

Wat is de levertijd van een bestelling?
Wanneer een bestelling voor 16:00 uur geplaatst wordt, zullen wij hard ons best doen om er voor zorgen dat jouw bestelling dezelfde dag nog mee wordt gegeven met onze pakketdienst, mits dit artikel wel op voorraad is. Alle pakketten worden door DHL verstuurd. Het pakketje wordt in dit geval de volgende dag al bij jouw thuis bezorgd. Dit geldt alleen voor werkdagen. Bij bestellingen in het weekend zullen de pakketjes pas vanaf maandag bij DHL worden aangeboden. Wij versturen bij elke verzending een verzendbevestiging naar het e-mailadres wat bij de bestelling is ingevuld. Ook ontvang je een automatische mail met jouw persoonlijke track&trace code van DHL.

Wanneer een fashion item op de webshop is uitverkocht, komt deze dan nog terug in voorraad?
We willen de collectie op de webshop en in de winkel graag snel afwisselen, waardoor de fashion items hoogstens twee keer worden aangevuld. Is er toch een fashion item die je heel graag wilt hebben, dan doen wij natuurlijk onze best om deze alsnog bij de leverancier mee te nemen. Je kunt ons in dat geval altijd het beste even mailen of bellen, zodat wij de bestelling kunnen noteren. Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste fashion items van Modemomentje volg ons dan op Facebook en Instagram.

Is het mogelijk om een bestelling bij Modemomentje Boutique op te halen?
Je kunt jouw bestelling ook ophalen in onze winkel op het Zwaanshals in Rotterdam Noord. Door de optie 'betalen bij afhalen' bij het afrekenen te selecteren, zorgen wij er voor dat al jouw bestelde fashion items direct in de winkel klaar hangen. Op deze manier kun je altijd nog even passen en eventueel advies krijgen wat betreft de maat en de kleur. Je betaalt de bestelling pas in de winkel.

Mocht een fashion items niet naar wens zijn, kan deze dan retour worden gestuurd?
Het is mogelijk om jouw bestelde fashion item(s) van Modemomentje naar ons terug te sturen. De kosten voor de retourzending zijn hierbij wel voor eigen rekening. Wanneer de gehele order terug wordt gestuurd, zal het gehele orderbedrag terug worden gestort. Hier behoren dan ook de verzendkosten van de heenzending toe. Je krijgt ten alle tijde bij ons je geld terug en werken dus niet met tegoedbonnen. Bij het retour zenden van de bestelling word je geacht een e-mail te sturen naar info@modemomentje.nl met daarin de volgende gegevens: jouw naam, het ordernummer, het geretourneerde item of items en de reden van de retourzending. Je krijgt op deze e-mail natuurlijk een bevestiging van ons. De retourzending mag in de originele doos of een envelop terug worden gestuurd. Wij vragen je wel de factuur of een kopie hiervan bij de retourzending te doen, zodat jouw retour zo snel mogelijk kan worden verwerkt. Het adres van de retourzending is: 

Modemomentje
Zwaanshals 546
3035 KS Rotterdam


Staat jouw vraag niet tussen onze veelgestelde vragen? Geen probleem! Stel alsnog jouw vraag aan ons via een e-mailbericht naar info@modemomentje.nl of via onze social media kanalen. Wij proberen dan alsnog jouw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden!

© 2014 - 2017 Modemomentje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel